Wednesday 1 June 2011

new eyes

hehehhe..assalamualaikum..just wanna try ber blogger..xctualy ta reti nk ber blog2 nih..ta ksah la...jus keep trying..hoho...nk crita ja..aku da brani wearing cntact lens..hahahh...even t8 berjam2 aku nk pki,but aku da mula comfortble bla da pki..hoho...aku mmg agk pnkot dgn bnda2 mcm..coz mmkirkan rsiko nya kn..eyes a pair ja..kalo osak rbun mmg xda gnti nya kn,,hmmm...so must t8 a good care of it.. nih mata aku..hee.

                                                                                      ~
                                                                                      ~
                                                                                      ~
                                                                                      ~
                                     

No comments:

Post a Comment